Bättre

266165-14

Jag mår mkt mkt bättre nu :) Det var 2 dagar sen jag var rastlös och nu går det jättesnabbt att somna. Och jag känner mej gladare :) Förut visste jag inte om jag ville bli bättre, men jag tror att det var för att jag var rädd att medicinen inte skulle hjälpa. Men nu kan jag knappt vänta tills jag vågar mer :)
Jag känner redan att det går bättre att vara på affärer. Men det är ju inte helt bra än. Jag känner mej lugnare. Förut gick jag ju nästan bara runt och kollade om det var några där som går på skolan.

På söndag är det prick 2 veckor tills vi ska fara till Dalarna. Och inte nästa måndag utan ännu nästa måndag ska vi fara till Lycksele och kolla lite.

Jag har glömt att säga att vi ska skaffa en kanin xD Det kommer bli en utekanin för jag får inte ha den inne. Längtar svinmkt. :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0