Ännu en ny dag

Det är den 6 juni och jag har redan tagit årets första dopp!! Här uppe brukar det ju vara svinsvinkallt i vattnet nu. Fast det var ju ganska kallt också xD

Imorse när jag skulle klä mej märkte jag att jag inte har nå mkt sommarkläder. Asså typ kjolar och sånt. Så nu har jag och mamma tittat igenom josefsons (lr hur det nu stavas!?) och beställt en kjol och några linnen. Åsså tog mamma nåt till sig själv också. Så då får man hoppas att det passar.

Vi har ju äntligen beställt en såndär stor pool nu :) Hoppas den kommer snart. Vad härligt det ska bli sånna här varma dagar då man kan hoppa ner i poolen och svalka sig. Med en drink! Hahah xD

Men nu ska jag och mamma fara och handla lite grejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0