Dåligt, dåligt, dåligt

Det gick jävulst dåligt igår på släktträffen!! Eller först gick det bra men sen började det ju regna och då när håret blir blött känns det som att jag ser svinkonstig ut. Så jag satt i bilen resten av tiden. Men sen sa jag till mamma att jag ville fara hem. Hon hade sagt innan att om det inte gick bra så kunde pappa skjutsa hem oss :) Men jag är iaf nöjd att jag klarade av att vara där och hälsa på massa nytt folk :)

När vi kom hem så for jag och mamma och köpte en ny film och lite godis xD När vi hade sett klart den gick vi upp och skulle leta efter mina GAMLA pokemonkort som jag skulle ge till O (5 år & galen i pokemon och turtles) xD Hittade dom inte.
Sen fick jag nåt fel!! Jag gatt ställa en blomkruka i ett hörn på duken och samma sak med servetterna, mobilen och drickan. Om jag inte gjorde så fick jag nån jätteobehaglig känsla. Men jag kunde inte riktigt bestämma i vilket hörn dom skulle stå. Så där satt jag ganska länge flyttade dom där 4 sakerna.

Jaja. Nu ska jag väl gå till Queen och ge hon nytt vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0